EXERCICI 1
- Què és el departament de comptes?
És un equip dintre de la agència que analitza la informació que l'anunciant ha facilitat i projecta l'estratègia per aconseguir els objectius assignats a la publicitat.
- Què heu estudiat per treballar en una agència?
Encara que hi han diversos camins per arribar-hi normalment s'hi arriba cursant estudis de publicitat.
- Com és el rodatge d'un spot?
És un procés llarg encara que l'anunci només duri 30 segons aproximadament, ja que hi ha molta feina de pre-producció, preparació, producció, rodatge, post-producció i edició.
- La publicitat és realment creativa?
Si, encara que s'utilitzin estereotips per la millor comprensió dels espectadors i estructures que s'utilitzen molt pero la seva eficàcia demostrada.
- Es proven els espots abans de sortir a la tele?
Si, ja que depén de l'aunci que el producte es dongui a conèixer.
- Com s'aconsegueix que un anunci sigui viral?
Repetint molts cops l'anunci i posicionant-lo en llocs estrategics per la seva milor visió. A més a més ha de ser impactant per l'espectador perqué li cridi l'atenció
- Com es posa el preu d'un producte?
El preu està determinat pel cost de producció, la demanda del producte, la competència i les necessitats de promoció del producte.
- Com escolliu en quins mitjans sortiran els anuncis?
Els mitjà que s'escull varia depenent en el perfil del consumidor que es vol atreure.
- Com és que hi ha anunciss que no s'entenen?
Perquè no han sapigut atreure el tipus d'espectador que volien o bé perqué no han sapigut expressar el necessari a través de l'anunci.
- Qui controla que els anuncis cumpleixin la normativa?
Els publicistes.
- Què diferència hi ha entre publicitat i propaganda?
La publictat és una activitat comunnicativa encaminada a aconseguir uns objectius dintre de la comercialització, procés de posar un producte en venda utilitzant el màrqueting, técnica de conéixer el mercat, i així mitjançant canals de difusió, difondre missatges de promoció del producte a comercialitzar.
En canvi, la propaganda és la acció i efecte de donar a conéixer alguna cosa. L'informació transmitida mitjançant una propaganda té com a objectiu seduïr als potencials compradors d'un producte d'un producte o contractants d'un servei, encara que també por estar destinada a sumar adeptes a una causa o companyia.
- És el mateix fer un espot que una campanya de conscienciació?
No, ja que la campanya de conscienciació buscar dona lliçons, mentre que que l'objectiu de l'espot és guanyar diners a través de la venta d'un producte.
- Han evolucionat molt els missatges publicitaris?
Si, ja que cada vegada són més originals. Els llocs on es poden posar aquests missatges publicitaris cada vegada són més i els métodes de convicció es reinventen.
- Com és que m'agraden els anuncis de cotxes si encara no tinc 18 anys?
Perquè l'anunci buscar crear desitjos i necesitats, a vegades sense tindre en compte l'edat.
- Com s'ho feien per què productes nocius sembléssin bons?
No anomenant o mostrant les coses negatives del producte i fent tot el contrari amb les coses positives.
- Com afecta la publicitat en un informatiu?
Depén del tipus de publicitat del que s'estigui parlant afecta d'una manera o una altra.
- La publicitat emocional menteix quan ens ven un món ideal?
Totalment, ja que aquesta ens ven un món idealitzat que no existeix.
- Ens pots dir un exemple de com la publicitat crea problemes que no tenim?
La publicitat pot crear la necesitat d'un movil nou ja que la tecnologia avança i el software i les aplicacions poden no funcionar en el nostre.
No hay comentarios :
Publicar un comentario